Pirates of the Caribbean ~ I Främmande Faratten ♥

WoW, den va skit grym säger jag bara! :O
Plus att pappa hade prdnat en överaskning så det blev desutom i 3D! :D
Kapten Jack Sparrow upp i dagen! :D
Ååååh Johnny Depp är faktiskt så sjuk snygg som Jack!
Men denna gång va inte Orlando Bloom eller Keira Knightley :(
Kärleksparet som blev övervann allt.
Jag ville veta vad som hände med dom, kunde Elisabeth stå ut med ensamheten och utan William?
Att 1 gång vart 10 år få se hennes älskade Will?
Nåja, man fick veta iallafall att Jack blir kär, har faktiskt alltid vart kär i den här personen.
Angelica (Penélope Cruz) som va dotter till den ökända priaten Svartskägg (Ian McShane) eller som dom säger Blackbeard.
Jack Sparrows (Keith Richards) pappa är rätt snygg på ett piratiskt sätt, annars skit ful! xD
Min favorit va sjöjungfrun Syrena (Ástrid Bergés-Frisbey) och Philip Swift (Sam Claflin) :D
Kärlek kan övervinna allt,även döden.
Om man gör goda saker och har hopp, så står Gud vid din sida :D
Det är iallfall vad som hände Philip när han i ett desperat läge blev räddad när han egentligen skulle dött.
Vem kan inte bli kär i en sjöjungfru? Men hur ofta händer det att den känner samma sak? :D
Philip och Syrena lever nog lyckligt nu :D
Men Angelicas desperata försök att få Jack att inte lämna henne på en ensam ö är ett bra sätt att avsluta filmen.
Jack får också en fin gåva, han får nämligen tillbaks sitt älskade skepp, Den Svarta Pärlan.
Kommer det ännu en POTC film? :D
Isåfall kommer jag sitta i biosalongen igen :D
Det va allt för mig,HOUSTON WE GOT A PROBLEM XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0