Saknar dom också..

Jag läste nyss Elizzz blogg och komiskt nog hade hon läst min..♥
Vill inte dissa och igga er men det va bara för mycket just då!
Kände mig utanför och ensam..ville bara va själv då, okej? :(
Saknar er också </3
Om jag inte orkade en dag utan er, hur ska det då bli när ni byter skola? D:
Chansen att ni lyckas är rätt små men ändå, jag tänker bara på det.
Kom till mig imorgon så kanske jag inte dissar er? :)
Det är det som är den svaga punkten med mig, om man umgås med mig och försöker, förlåter jag rätt snabbt.<3
Vill inte vara ensam mer!
KOM OCH HÄÄÄMTA MIG FOR GOD SAKE!!!!! D:
SAKNAR ER SÅ SJUKT MKT -.-
Jag ska faktiskt sluta skolka och ägna mer åt lektionerna! ♥
Ni vet att jag mår dåligt ibland..och jag behöver hjälp men det är inget ni kan göra..
förutom att inte snacka om saker som gör mig ledsen eller kan få mig att må dåligt ♥
Ni är bra på det, få mig att längta efter skolan igen!
okok? ;*
Ses senare antar jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0