Sommartorpet!

Jaha då va man här igen då :)
Igår åkte jag med mamma och Anders upp till Oxlösund, BODA BORG
Det va verkligen tufft!
Men guuud va kul det va! :D
Åker gärna dit igen!
Det tragiska va att jag bara tänkte på morfar före och efter den roliga upplevelsen :(
Eftersom att han är begraven där.
Kunde inte sluta stirra på kyrkan...
Efter det åkte vi till Jogersö och bodde brevid campingen ;D
Vi bodde i en "hemsökt" stuga som hette sommartorpet
Högst upp fanns det ett sov rum med 6 sängar i och ett rum brevid med 2 sängar i, sängarna va våningssängar.
Jag fick sova underst, jag och erica delade väningssäng xD
OCH jag fick tillbaka min SKATT (min mobil) :D ♥
Jag har tagit några bilder där ifrån och skriver nog lite mer v.v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0