Tråkigt och sen kom Åsa

Heeeeeej :D
Uppdateringen skedde inte för att JAG har vart med åsa HELA dagen ;)
Hon kom iförsig halv 4 och höll mig sällskap :D
Men sen hämtade vi Bessy och gick på en sådär lång promenad.
Åkte upp på Järna för att köpa godis (lördags godis :DDDD) och hyra film :D
Vi visste såklart vad vi skulle ha när vi kom in Barbie!
Vem kan leva utan Barbie filmerna? :O
Nej men nu ljög jag ;)
Det är ett skämt åsa drog med när vi kom in xD
Vi letade efter en film och fastnade båda två för MEAN GIRLS 2 8DDDD
OMG den va SJUKT BRA! XD
Rekomenderas :DD
Sen har vi garvat åt olika minnen och saker några skrivit på msn :)
Några minnen ur åsa's och Sara's minnes bank xD
"JAG SA ÅT ER ATT INTE SPILLA DRICKA MEN NI SPILLA DRICKA ÄNDÅ!!! NU NI TORKA UPP,NEJ SKURMOPPA!"
"Kan du dansa för oss? :D, Ja visst ;)" (I EN ROSA HELIKOPTEEEEER) för han såg ut som en helikopter xD
"If you were gay, nanana, that would bee okey, nanana (Jange sings:NANANANA)" vi dansade med XD
"OMG BEBIS STIRRAR PÅ MIG!!! D:" (Sara hög på kolsyrad dricka från ikea)
"Vi kan också va små barn? :O" (Sara när hon försökte komma igenom barnsaken på ikea)
"Har inte vi gått här redan åsa? <.< Jag tror bestämt jag sett dom där fula kuddarna förr xD" (Sara när vi inte hittade ut från ikea)
"HARTÄNDER!! XD" (Sara och Åsa's hångel lektioner)
"INTERNET ÄR BARA FÖR PORR!" (Kille stirrar med stora ögon- Sara och Åsa sjunger på den nya låten dom hittat)
"Harriet och Sigrid's Maffia gäng" (Sara och Åsa's maffia gäng)
"Hur många muggar har du tagit för det här är min sjunde, jag är bara på nummer sex D:"(Sara hade 7 Åsa 6 med kolsyrad alkoholfri dricka)
"BRÄNDA BULLE XD" (Åsa och Sara goes rassist.)
"Jag älskar dig bästa vän ♥, Aww föralltid?, För all evighet inget kan skilja oss åt ♥, Aww ÄLSKAR DIG SJUKT ÅSA!!"

Ha en Underbar dag då ;)
Lika Underbar som alla åsa's och mina har vart, och kommer bli ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0