Water Marble!

Hej! :o
Idag åker moster Anette hem till England :'(
Kommer sakna henne, men vem vet vad sommaren har att komma med :D
Appropå sommaren, Hanna kommer hit i början av sommar lovet (exited)- tror jag :D
Längtar redan tills dess :)
Men som "rubriken" säger, Water Marble! :D
Jo jag råkade titta på en blogg som handlade om nagel lack (väldigt intresserad av sånt x'd) och då hittade jag Water Marble! :'D
Men jag fick reda på att många inte hört talas om Water Marble -.-
Jag lägger upp några bilder från igår och så en video om Water Marble (samt bilder ;o)

HAHAHA mobba INTE mina byxor D:
Jag va hos åsa och gick hem sent <.<
det kunde ha vart shorts? xD
Nej men koftan är egentligen åsas den med :/ <3
I WANT IT -.-
Nu över till
Water Marble ;)


Video av Water Marble.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0