1-11-11

Idag är det den första i elfte tvåtusenelva!
Alltså den första november ;)
Gud det känns så overkligt!
Om 10 dagar är det 11-11-11!
Då ska man fira!!
Nästa år är det den sista gången det här kommer hända.
12-12-12!
Aja.
Nog snackat om det!
idag har jag sovit sovit, nördat och ah..förstört mitt liv xD
Fick skolkatalogen, vilket jag spydde över!
Ska duscha och sluta vi inne på datan nu :'(
Kommer inte logga in mer idag, eller kanske vid 19.
Om jag hinner eller inte kan låta bli!
Hanna kommer att hämta mig imorgon på stationen, måste ju packa för det också!
Känns rätt ovanligt med..men jag längtar! :D



HAHAHAHAH Hanna kommer du ihåg ?
Det va typ 1000 år sen!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0