Blog utmaning!

1. Varför började du blogga?

Ja som man sagt många gånger, Elizzz inspererade mig och sa att jag borde börja blogga.
Tänkte aldrig blogga på riktigt men en dag va jag jätte flummig när jag va med Åsa, Så jag startade en blogg, och om ingen vet det så ÄLSKAR jag gummibjörnar!
Va lite små fjortis och stavade med "w & h" på den tiden med.
Så bloggen fick enkelt heta "gummibearsforya", vilket va ett påhittat flumm namn.
Men har fortfarande bloggen kvar och jag bloggar på den.
Efter mer än ett år lixom!
Vem kunde tro att jag skulle blogga på den här bloggen, eller ens blogga vidare ?

2. Vad har du för mål med bloggen?


Jag har egentligen inga mål med min blogg.
Ser den mest som en tidsfördrift, och mina vänner gillar att läsa vad jag gör ;)

3. Vilka bloggar följer du?


Som sagt följer jag inga bloggar.
Men jag kan surfa runt och hitta några godbitar då & då.

4. Vad har du för favoritfärg?


Baby blå, eller havsblå, men färgen blå helt enkelt!
Älskar verkligen blått & svart!
Som man kan märka på min klädstil ibland..jag bär ofta svart..

5. Vad har du för favoritfilmer?


Det är många det Jöns!
Men den jag älskar jätte mycket är Megamind, Åh gud va den är skön!
Men älskar även "Meet the parents" en oslagbar komedi favorit!

6. Vilka länder drömmer du om att besöka?


Thailand,Frankrike,Afrika,Spanien,Tyskland,England,Turkiet,Iran,Japan,Kina,Egypten,Skottland,Åland (Finland),Öland ( Sverige-Danmark ), Ryssland,USA,Brasilien,Colombia,Nico,Andorra,Bahamas,Australien,Bermuda,Costa Rica,Cypern,Ecuador,Filippinerna,Fiji!!!,Grekland!,Grönland,Haiti,HongKong,Indien,Irland,Indonesien,Itailien,
JAMAICA!!!,Kanada,Kenya,Kuba,Luxemburg,MADAGASKAR!!!,Malaysia,Malta,Marocko,Mexico,Montenegro,
Nya Zeeland,Polen,Rumänien,Saint Lucia,Saudiarabien,Schweiz,Singapore,Österrike & Mongoliet HAHAHAHAH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0