dag 10- uppsjkuten.

Ja dag 10 har blicit uppskjuten tills imorgon pga att jag faktiskt inte har någon bild på min handstil.
Så den får vänta tills söndag ;)
Tillsammans med dag 11 osv.
Pappa & jag kollade på Big Mommas, Like Father, Like Son.
Men kom på att jag redan sett den ):
Sen så skulle han hjälpa till med Liana så jag blev helt ensam...

Två vägar som riktar åt varsit håll..
Ena vägen är full med lycka och kärlek.
Den andra är guppig och osäker.
Vid slutet finns det andra överraskningar..
På den ena vägen som du vet är underbar och som en dröm, kommer allt sluta just som det, en dröm.
Men den andra vägen visar något du vill ha, en önskan om lycka.
Vägen kanske är krokig och fylld med saker man vill undvika..
Men på slutet finns det du alltid önskat dig.
Ska jag ta den guppiga och obehagliga vägen mot det jag vill ha..eller fortsätta leva med en dröm som aldrig kommer eller vart sann ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0