Dag 2: Mitt rum.

Mitt rum är då ganska litet men passar mig & min miljö.
I rummet har jag min loftsäng som jag aldrig sover i och min prins, min säng ♥
Sen har jag en bokhylla på väggen mot dörren framför loftsängen, sen har jag ett stort skriv bord där jag förvarar allt möjligt.
Bakom dörren står min garderob, som inte går att stänga och på dörren hänger skärp, brevid min garderob står skalmans akvarium, man kan se att det faller en skugga från hans lampa, brevid akvariumet står min byrå som är över proppad men några kläder ligger på golvet..
Sen finns en spegel brevid den vita hyllan där jag förvarar en liten del av mitt smink och annat kosmetika samt hårsaker!
Många sladdar på golvet som ligger nära min säng, men det är för att jag inte orkar lämna min säng och kan kontrollera allt via dom sladdarna ;)
Jag har ingen vidare bra utsikt genom fönstret men jag ser gatan nedanför och lägenheterna framför vårat.
Såhär ser mitt rum ut för tillfället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0