Dag 3: Saker du inte vet om mig

Jag är bisexuell, många som inte vet det!
Jag har ett distansförhållande med en tjej.
Jag är ateist men när det är dåligt ber jag tyst till gud om styrka & vägledning.
Jag suger på att visa mina känslor.
Kan aldrig visa att jag är tacksam fast jag är det ♥
Jag springer ifrån när jag blir sur.
Jag hatar hemligheter, iallafall när det blir tyst när jag kommer in och någon säger "vi tar det sen!".
Jag kunde inte säga nej när jag va mindre.
Jag skriver i en bok som är min "dagbok" men jag skriver knappt i den.
Jag är kär i min säng ♥♥♥
Jag lider av ångest och kan inte komma upp vissa dagar.
Jag hatade min lilla syster i 3 månader.
Jag har ingen webbcam.
Jag har dåligt självförtroende.
Jag svär mer än mina kompisar.
Jag har gjort jätte många dåliga saker..
Jag vågar inte ta första steget.
Jag skämmer ut mig ofta.
Jag flummar på lektioner bara för att jag inte gillar tystnaden eller kan låta bli.
Jag får dåligt samvete rätt ofta.
Jag stannar kvar i skolan för att bli av med det dåliga samvetet.
Jag älskar när någon kramar mig.
Jag är lätt imponderad men svårfångad.
Jag kan lätt bli attraherad av killar.
Jag är orolig över linn & tänker på vad som är fel minst 10 gånger om dagen.
Min bästa kompis och jag är udda med pervers humor.
Jag gillar när man kallar mig "Älskling" ♥
Jag gillar när Tobbe säger att han ska trösta mig om jag gråter! ♥
Jag älskar att bita på mina naglar..utan att dom går av..
Jag får damp om jag inte kan ett tal i matten..
Älskar att mobba andra fast ändå göra så att dom vet att jag älskar dom ♥
Jag tycker att jag är jätte fet och att jag vill bli smal..
Att jag har ett bildligt minne x.x
Att jag kan rabbla upp massor som ni inte vet..
Att jag till exempelt är rädd för vad Hanna ska tycka om mig för att hon är den äldsta kompisen jag haft genom mitt liv.
Att jag säger åt mamma att hon är pinsam fast jag tycker att hon är super söt ♥
Att jag faktiskt vill ha kvar Anders..♥
Att jag vill bli psykolog..
Att jag oroar mig 24/7 för mina betyg.
Jag nöjer mig inte med ett C fast alla andra skulle blivit skit glada.
Att jag oroar mig för framtiden men lever i nuet.
Jag kan inte åka tåg...
Jag hatar bussar och är också rädd för dom..
Att jag egentligen suger på klockan och ofta säger fel..
Att jag inte kan se på en klocka om den inte är digital.
Jag är blond med en brun hårfärg.
Jag önskar att min bror kommer på julafton.
Jag åker störtlopp i backar.
När jag blir glad blir jag oftast deppig efteråt.
Är aldrig nöjd typ..
Är oftast skit glad.
Kan aldrig va seriös, okej om någon är depp är jag seriös..........
Jag sover med en nalle som jag fick av min bror när jag va 8.
Nallen är som min bästavän som finns där när ingen annan gör det.
När jag va liten blev jag mobbad.
Jag va också en mobbare, vilket jag fortfarande är typ..
Jag har en djupare relation med mina lärare.
Att jag älskar att mobba mina lärare ;)
Jag gillar bilder på mig i underkläder....
Jag skäms aldrig längre för mig själv eller dom i min närvaro.
Jag är besatt av kakor, speciellt med dom i choklad... x.x
Jag gick vilse på IKEA...
Jag blir full på kolsyrad dricka.
Jag är som en fullis när jag är flummig.
Jag blir sömnig när jag lutar mig mot Elizzz och hon rör mitt hår :(
Jag klottrar i mitt skåp och kan inte sluta...
När jag blir sur kan jag inte kontrollera vad jag säger.
Jag gillar när folk lägger sig i min säng :D
Jag gillar att ta kort på mig själv och andra fast jag tycker att jag ser ut som en apa..
Är besatt av mitt hår.
Jag är varm året runt..
Jag kan inte stå ut en dag utan att krama min mamma.
Om jag inte säger att jag älskar henne 30 gånger om dagen mår jag dåligt..
Jag älskar när min mamma dansar för det är ett tecken på att hon mår bra.
Min bästa vän älskar mig även om jag behandlade henne som skit när vi va mindre ♥
Jag hatar när pea inte kan behärska sig och Åke blir sårad.
Jag hatar när folk försöker bestämma över mig.
Älskar svenskan när jag får skriva noveller, för det tar mig till en annan värld..
Jag tycker att 500 sidor i en bok är normalt.....
Älskar när min bästa vän är flummig och vi skämmer ut varandra!
Hatar när karman slår till.....
Säger karma minst 100 gånger om dagen när mina kompisar failar.
Jag älskar när Elizabeth skrattar för det låter så roligt.
Hatar att jag ser så ful ut på bilder med blixt.
Att jag ibland vill byta mitt liv med någon annan..
Att jag inte vågar va själv på en allmänplats....
Jag får damp på min pappa när han röker..
Jag gillar inte hans fru egentligen..
Tycker det är pinsamt att snacka i cam.
Jag bryr mig inte om andras utseende.
Att jag kan överdriva rätt ofta.
Att jag börjar nästan gråta när jag får dåliga betyg eller presterar dåligt.
Känner mig svag när det finns någon bättre än mig...
När jag fyllde 14 så brydde jag mig inte mer om mitt rykte,utseende,klädstil & misstag.
Att jag ALLTID ser förbi det dåliga och lägger märke till det goda i människor.
Att jag inte tror illa om någon människa.
Jag stöttar alltid mina vänner.
Att jag alltid hjälper dom som VERKLIGEN behöver min hjälp.
Jag är som en mamma för mina kompisar.
Jag bryr mig för mycket ibland.
Men nu orkar jag inte mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0