Dag 7: Dåliga vanor

wow..
Jag har många dåliga vanor.
Jag biter på naglarna för att jag tycker att dom är hårda..
Jag sniffar på min överläpp för att kolla om jag har dålig andedräkt (hemskt fult och jag MÅSTE sluta med det -.-)
Jag drar mina fingrar genom mitt hår var 5 sekund typ..
Jag slår folk ibland utan att mena det..
Jag tuggar på pennan när jag inte fattar något och sen förnekar det..
Jag dampar om jag inte fattar ett tal..
Jag kastar kläderna på golvet..
Jag får damp på människor i 5 sekunder sen ångrar jag det jag sagt..
Jag springer iväg när jag blir sur..
Jag kastar mig i sängen hela tiden..
Jag sitter vid datan rätt ofta..
Jag säger att jag ska plugga sen gör jag nått annat..
Jag städar varannan månad typ..
Jag biter på min under läpp när jag tänker eller är frustererad,även när den är torr.
Jag äter godis även fast jag inte märker det..
Jag säger att jag vet fast jag inte gör det..hehe c:
Jag bloggar för sällan förutom när jag inte har något liv..som nu.
Jag kan inte göra nått hos pappa och äter bara.
Jag tappar alltid DVD:en i golvet......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0