Dag 8: Bloggfavoriter

Ojdå..menar dom vilka bloggar jag tycker mest om ?
Wow, jag är inte en sån stor bloggsurfare som man kan tro..
Jag har ingen speciell favorit men jag läser Kenzas när jag har super tråkigt.
Eller jo, mina kompisar kommer hata mig för att jag säger det här eller ens nämner hennes namn..
Kissie.
Jag gillar inte henne direkt men hon brukar alltid få mig att skratta åt hennes larviga inlägg (no offence Kissie fans), hemlig pojkvän och fyllefester, livet man vill leva?
I wouldn't think so.
Men hon är nog min favorit, för att hon gör så mycket för att få så lite ;)
Sen diggar jag den där bloggaren som överdriver om hur Kissie är...HAHAH, gott skratt där med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0