Drömmar.

1. Kommer du ihåg dina drömmar?
Ibland, det är när jag inte är super duper trött.Har inte drömt på jätte länge för nu när vintern är här är det tiden jag går ner i depression och sover 22/7.

2. Vilken är den värsta mardrömmen du haft?
När jag va liten va det ett scooby doo avsnitt där det va en tjej som förvandlades till vampyr, men sen dess har jag lärt mig att kontrollera mina drömmar den värsta jag haft hittills va den jag drömde om att jag va i skolan med Kevin överallt..GUSH.

3. Drömmar kan ju betyda dagdrömmar också. Vad dagdrömmer du om?
Jag dagdrömmer om allt möjligt och ofta med, men har bättre kontroll nu över mitt dagdrömmande än förut, men oftast är det om människor jag bryr mig om eller komedier som JD i scrubs brukar göra, har faktiskt nästan samma fantasi när det gäller det..

4. Har du drömt något som sedan slagit in
Japp men minns inte vilken men det har gjort det och det va SUPER duper läskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0