Jobba jobba,plugga plugga, när har jag tid och leva ?

God eftermiddag gott folk.
Idag har jag och Elizzz flummat jätte mycket, hon blev helt röd i ansiktet!
Men är mer orolig för min hals..
Har ju haft ont i halsen rätt länge nu och att prata högt hjälper ju inte så mycket direkt.
Sen har jag 4 prov imorgon och jag måste köra hårt!
Eller egentligen 3, för det fjärde är på torsdag.
Anders kan inte hjälpa mig heller nu,så känns som om jag failar stort på matte.
Sen måste jag renskriva franska revolutionen, samtidigt ska jag jobba!
Allt bara gör mig en smula galen och vresig, förlåt om jag är lätt irriterad och säger fel saker ♥
Känner mig gravid också......
Men om jag ska få ha någon tid ikväll, ska få be att gå hem tidigare så att jag kan duscha..saknar herr dusch.
Godnatt gott folk! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0