Listan - Mission Completed!

Dag 1: Min favorit serie
Dag 2: Mitt rum
Dag 3: Saker du inte vet om mig
Dag 4: En låt med många minnen
Dag 5: Något jag vill ha
Dag 6: Det här språket vill jag tala flytande
Dag 7: Dåliga vanor
Dag 8: Bloggfavoriter
Dag 9: Mina favoritskor
Dag 10: En bild på min handstil
Dag 11: Min bästa vän
Dag 12: Det här älskar jag med mig själv
Dag 13: Så här är jag i skolan
Dag 14: Det här får mig att gråta
Dag 15: En person som alltid gör mig glad
Dag 16: Mitt drömyrke
Dag 17: Bästa resan
Dag 18: Det här får mig att skratta
Dag 19:  Det här gör jag aldrig om
Dag 20: Min första tanke när jag vaknade idag
Dag 21: Det här drömde jag om i natt
Dag 22: Så här kommer jag vara som gammal
Dag 23: Vad ska mina barn heta
Dag 24:  Mitt favorit ställe
Dag 25: Någon jag vill träffa nu
Dag 26: Barndomsminne
Dag 27: Min profilbild på Facebook
Dag 28: Dagens klädval
Dag 29: Bästa film
Dag 30: Bästa tidsfördrivet
Sådär! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0