Rolig lista - Mission Completed!

Jag

Namn - Sara
Piercingar - nja, har inga piercingar förutom hål i öronen o:
Tatueringar - 0!
Längd - 169 cm
Skostorlek - 40/41
Hårfärg - Choklad brunt med vinröd nyans.
Är du kär i någon - JaooJaoo ♥
Önskar du att du bodde någon annanstans - Ja...men samtidigt nej.
Tänker du på självmord - NEJ!
Tycker andra att du är attraktiv - Det vet väl inte jag heller..
Dricker du - Jaoo, allt möjligt :D, cola till exempelt ? ;)
Använder du droger - Nej
Vilket shampoo använder du -  Gliss
Vilken parfym använder du - Pink sugar (en parfym typ...) annars Cat Delux At Night Christina Aguilera
Vad är du rädd för - Ballonger,Bussar,The Ring,falska vänner, att gå in i väggen igen, bli övergiven,framtiden.
Gillar du att tvätta - Haha näe

 

Din första:
Operation: När jag va 4, opererade in rör i öronen och tog bort halsmandlarna.
Första piercingen: Öronen
Första priset: En gosedjurs groda som jag tappade bort direkt efter att jag fick den ;s
Första sporten du började med: Man kan väll säga skriskoåkning o:
Första husdjuret: Min sköldpadda Skalman som jag forfarande har (8 år när jag fick honom då c: )
Första semestern: När jag va 7 månader och åkte till England! ♥
Första konserten: Minns inte när den va men jag va...11 år ? ;)

 

Just nu:
Äter du: Ingenting, åt nyss!
Dricker du: Nothing...
Ska du: Med min magiska häst till det förtrollade landet "Mitt rum" och landa på min förtrollade säng..
Lyssnar du på: Round & Round med Selena Gomez på radion x.x
Väntar du på: Att Sarah ska smsa...
Tittar du på: Dataskärmen..
Har på du på dig: Mörka Jeans,Min röda långärmade tjock tröja jag fick av Peter,svarta strumper + röda mysis strumpor! :D

 

Din framtid:
Barn: Det vet man aldrig, men antagligen ;)
Giftemål: Någon dag kanske jag gifter mig!
Karriär: Psykolog,Terapeft, och något inom det området!

Har du någonsin:

Kysst en främling: Japp
Tappat bort glasögon/linser: Nej faktiskt inte, för jag använder varken glasögon eller linser.
Brutit ett ben: Aldrig!
Rymt hemifrån: Japp..många gånger..
Röntgats: Åh ja..HAHAH

Gråtit när någon dött: Ja, när morfar dog.

Ljugit för någon: Många gånger, och kommer ljuga för fler.
Varit i slagsmål: HAHAHAH Om jag har!
Blivit arresterad: Ehmm...Nej...antar jag xD


Tror du på:

Gud: Nej men jag tror på hoppet han ger.
Mirakel: Mirakel kan väll hända då och då..
Aliens: Typ, det kan väll finnas annat liv på någon planet som letar efter liv på andra planeter - Just like us.
Magi: Nej.....HOGWARTS!
Himlen: Ja, man vill ju ha tro att det finns ett liv som är bättre efter döden,*pekar upp* men annars finns väll himlen ? :D
Tomten: Om ni bara visste...HAHAH nej men jag tror inte på Tomten ;)
Änglar: Nja..för mina vänner föll till jorden, dom är mina änglar ♥

 

Senaste:
Film du hyrde: Öhm.. Har nog aldrig hyrt en film..förutom när jag hyr under mammas namn, sist va nog "I spit on your grave"
Film du köpte: Maneaters!!!!
Låten du lyssnade på: "When my heart takes over"
Låten du hade på hjärnan: Fjortis boi, " Anonymous-  Bob Valentino ft. Timbland"
personen du ringde: Elizabeth
program du tittade på: CSI NY
person som du tänkte på: Åke & Sarah

 

Favorit:
Mat: Finns mycket men..KÖTTBULLAR!
Låt: Your Call - Secound Serenade, The Saturdays - When my heart takes over, "Far jag kan inte få upp min kokosnöt nanana.."
Sak att göra: Nörda framför datan + lyssna på musik i min säng, MESSA!! ♥
Dryck: Vatten såklart!, nej usch..hmm..Rom & Cola med citron, Cola ;)
Bil: Volvo.

Antal:
Gånger ditt hjärta brustit: Kan inte räkna alla dom gångerna..
Hjärtan brustit på grund av dej: Åh ja..
Personer från grundskolan du har kontakt med: Nästan hälften, mina bästa vänner är inte inräknade!
Ärr du har på kroppen: för många för att räkna, men jag har ett på armen, 1 på varsin häl och en där BH:n sitter där fram, jätte hemskt!

 

Senaste:
Tidning du läste: Girl-it av någon anledning..
Personen du fick mail av: Myyearbook antagligen, för dom spammar mig!
Personen du fick brev av: Biblioteket antagligen..
Personen du fick sms av: Sarah <33
Saken du köpte: Tuggummi

 

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Massor, men jag har vart i skolan..
Var det kul: Ganska,♥
Hur tidigt stiger du upp: 06:00 vakna jag steg upp 06:58..
Gillar du att slåss: Ibland.. 
Vad ska du göra ikväll: Läsa, plugga, sova..sticka..kolla på tv.
Är du seriös: ALLTID!!! - inte.. är typ aldrig seriös, men kan va det om det är viktigt ;)
Var har du ont: Hela kroppen känns det som men just nu domnar min rumpa bort..
Använder du hårspray: Använde, nu använder jag det aldrig :<
Kan du stå på händer: Om jag lutar mig mot en vägg och får hjälp, självklart ;)
Håkan Hellström eller The Ark: Hellström!
Salt eller socker: Socker, vem ÄLSKAR inte socker ?!
Gillar du ketchup: Jorå!
Är du glad nu: Kan inte påstå att jag är ledsen så jag är väll glad ;)
Var du glad igår: Jaa, jag var på underbart humör igår! :D
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Pappa jobbade på tandläkarsalen som ligger inutti Karolinska/ Huddinge sjukhus
Stockholm är: Ett rent helvete, för mycket folk, bilar, och affärer för min del!
Kan du sjunga: Alla kan väl sjunga, men om det låter bra? det tror ja inte xD
Mer värt än guld: Familjen, Åke, Mina vänner och min Älskling ♥
Spaghetti eller makaroner: USCH, Makaroner, Fy faro för spagetti..
Ett land jag helst vill besöka: Frankrike & Thailand!
Påsar: What...?, COOP konsum påsar såklart! ;)
Ska bli skoj: Att snacka med Bambi när hon loggar in xD
Ska inte bli skoj: Att plugga..
Sparar till: En laptopp, body butter  & kläder..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0