Utmaning!

Tänkte väll göra en liten piten utmaning, för jag är rätt uttråkad ;)



Hur gammal tror du att du kommer bli?

Ja, jag tror nog att jag kommer dö vid 76 års åldern, rätt gammalt men ändå inte gammalt nog,Önskar såklart att jag kommer leva längre!

Stämmer det att ju mer svårflörtad en tjej verkar, desto mer intressant blir hon för killar?

Så sant om ni frågar mig men man ska ju inte va FÖR svårflörtad, man ska ju visa att man vill (om man nu vill) men ändå va svår att få, visa att man inte är vilken tjej som helst!

Hur och var skulle du leva ditt liv om du hade obegränsat med pengar?
Skulle nog resa runt i världen med mina vänner och åka till Afrika för att hjälpa barn i nöd, skydda miljön. Skulle säkert också flytta till Frankrike & bo i en lyxlägenhet, eller kanske hus men jag gillar inte när dom är för stora och ja..såklart åka till sverige för att hälsa på mina bästaste kompisar!

Finns det någon dialekt som du tycker är så ful och osexig att du skulle ha svårt att inleda ett förhållande med en kille med denna dialekt?
Detta är inte någon exakt dialekt men jag tycker den är jävligt ful och osexig när man är nykter den kallas "fullo dialekten" när man är helt packad och babblar på utan någon avstägnings knapp, då säger man så sjuka saker att det inte ens är sant!

Vad är det i särklass konstigaste stället du vaknat upp på?
Har nog aldrig vaknat upp på något konstigt ställe, förutom på sjukhuset såklart, vem vill vakna där lixom ?!

Har du någon gång givit en pojkväns könsorgan ett gulligt smeknamn?
Haha! Nä! Vilken ”turn-off”

Skulle du våga sätta 100.000 kronor på att du utifrån ett klassfoto kan nämna både för- och efternamn på alla klasskompisar från mellanstadiet?
Nja...kan ungefär allas men några är jag osäkra på, bland annat dom från Mölnbo!

Från vilket land kommer de sexigaste männen?
Jag vet faktiskt inte, Spanjorer är rätt heta men det finns jätte sexiga från USA & för att inte glömma, SVERIGE!

Kan du beskriva hur en perfekt kropp på en kille ser ut enligt din mening?
Magrutor, ÅH så sexigt!,men inte för biffig heller för det är inte snyggt, men sen ska han väll se ut som en människa gör xD

Hur länge har du som längst varit vaken utan sömn?
72 timmar, om man räknar bort 15 minuters sömn, kunde inte sova då men råkade blunda och för att öppna ögonen fem minuter senare, dom värsta dagarna i mitt liv!

Känner du till någon kändis som har samma födelsedag som du?

Mick Jagger såklart!!!! ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0