Vi är tillsammans i det här!

We stand together, stronger then ever, never alone but also always alone.
How could that be possible ?
Super trött idag med, men enligt Elizzz har mitt minne blivit bättre nu idag.
Som värsta super Powaaah minnet.
Vi ska tydligen se teatern "Pussa mig" med Ung utan pung nästa onsdag, dom har hyrt en buss för oss!
Längtar, Åke säger att den är skit bra!
Annars har väll min dag vart som vanligt.
Fältarna kom till skolan också, va med i en liten pjäs dom satte upp..awkward.. XD
Sen halv sov jag på Elizzz, hennes fel helt och hållet! D:
Efter åt så hjälpte jag Åke lite och nu sitter jag här :D
Bloggar om lite ovettiga saker, sen efter detta blirre kolla facebook och plugga.
YAAAAAY - inte.
Men om några år kommer man inse att det va bra och plugga dom här åren ! ♥
Min tjockis!! ♥
Hon ser lite killigare ut nu än förut...hehe c:

Kommentarer
Postat av: Fanny.

SÅÅÅ SÖÖÖÖT ! :D ♥

2011-11-16 @ 18:08:42
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0