Åke ♥

Tack för att du finns käraste bästa vän! ♥
Du säger att jag är din hjälte, men du är så mycket mer för mig ♥
När alla andra lyckats svika mig så reser du mig upp och får mig att skratta åt vinden.
Att le när jag egentligen bara vill skrika.
Lugna ner mig när världen rasar!
Utan dig vid min sida, du är den enda som förstår mig fullständigt..alla andra bara..missförtsår ♥
När du inte är i skolan känner jag mig ensam, som om min andra halva är borta.
Vem ska jag då snacka med, vårt hemliga språk!
Tiderna som vi haft kanske bara är egentligen ett halv år!
Men under det här halvåret, har du gett mig så mycket mer än alla andra ♥
Du gav mig inte bara ett leende, du gav mig en bra morgon dag!
Minnena vi delar är så mycket mer än jag delar med alla andra.
Kan inte beskriva dig mer ord.
Men vi kan sitta där, helt ensamma med radion på och kolla upp i taket.
inte göra något, men ändå njuta av varandras sällskap ♥
Jag kan gråta i din närvaro, vilket du kan med mig med ♥
Det jag säger menar jag alltid, du är som min andra halva.
Vad fan skulle jag va utan dig Åsa Ingrid Marianne Lindgren ?!
Du oroar dig för att vi ska tappa kontakten, det kommer vi inte.
För vi ska ju bli som Sigrid och Harriet, två kärringar som är sjuka i huvudet ♥
När din mamma ringde mig och sa att du inte kommit hem och att det skett en olycka och att du inte svarade i telefonen..
Stannade mitt hjärta för en sekund kanske 5.
Men tanken på att leva utan dig har aldrig slagit mig..<3





Lyssna medans du läser ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0