So tired that I could drop dead on the street.

Godmorgon antar jag.
Är super duper trött idag och pallade knappt resa mig upp ur sängen..
sov lite längre iallafall!
idag så får man ju äta sötsaker!!! :D
Så sitter här och laddar fredagen med en VANILJKAKA!
C-vitamin och macka är ju såklart med också..
Har bestämt att jag ska få ordning på mitt liv nu!
OCH DÅ SKA JAG DET.
Vilket betyder att jag inte kommer blogga förns 7 på kvällen och 7 på morgonen (om jag har tid)
Eftersom att jag brukar bli upptagen när jag loggar in så är chanserna väldigt små att jag bloggar klockan 19.
Aja, vi får se hur det blir!
NOMNOMNOMNOM..COOKIEEE!!!!!



Mattias, förra månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0