Bråk om vad man ska åka med ?

Heeeeej :D
idag ska jag åka hem ;)
Tobbe kunde jag inte se idag :<
Men men ;D
Ska köpa peas parfym innan jag åker, men jag vet inte om dom har öppet ._.
Så pea bli inte arg om jag kommer hem med bara dina pengar! D:
Pappa och jag har bråkat idag om att jag skulle åka tåget hem -.-
Vilket jag VÄGRAR.
Varför ber han mig komma om han ändå inte tänker hämta mig eller skjusa mig ?!  :c
Men som vanligt vann jag ;D
Så kommer åka hem vid 6 tiden :')
Har blivit förkyld med -.-
Nyser hela jävla tiden , säkert tobbes fel! xD
Han tänker på mig för mkt o.o
Aja, ni kommer inte fatta ändå men men :D

Gammal bild, känner mig som en marinsoldat -.-
Ser mullig ut med, drogad med xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0