Flemingsberg, here I come!

Det är första gången på länge som jag inte använder en mening ur en låt text xD
Men nu är jag iallafall hemma i flempan ;)
Åkte tåg kl 18:33 och gissa vem jag träffar på tåget till Märsta?!
Jo, Evelina xD
Evelina går i min skola och i min tyska klass :o
Hon bara kom fram till mig och vi började snacka och skratta xD
Trevlig och snäll ;)
Inte alls som jag trodde att hon va o.o
Aja, syrran är lite små tjurig -.-
Hon har inte fått sova till räckligt sa pappa så nu gnäller hon bara D:
Hoppas alla får en bättre fredag än jag iallafall ;*

Jag när jag va typ "naken" xD
Egentligen hade jag linne utan band och shorts men det syntes inte under "tröjan" ._.


Bjuder på en gammal bild av mig och Matilda, sakna ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny.

<3

2011-09-09 @ 21:43:19
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0