Fredagsmyyyyyyys!

Idag är det då lördag haha xD
Men igår hann jag inte blogga på eftermiddan för att jag somnade och sen stressade jag mig för att hinna till gårn :/
Det va knattedisco och fy fasen va många som kom! o.o
Bland annat elizabeths lilla syrra som avslöjade oss med att skicka en bild till elizzz..hon hatar mig för tillfället o:
Pea,Åsa, Stoffe och jag jobbade i cafét, men det va Åsa och jag som va ute och dansade och körde lekar :>
Sen så slutade discot och alla små barn gick hem, förutom 3 som höll fast i pelaren inne på dansgolvet -.-
Efter ett tag fick vi bort honom på ett "snällt" sätt ;)
Då va det dags för ungdommarna...trodde det skulle bli lugna, fan heller xD
Först kom killarna som skulle lana, 4 styckna plus Ruben :'D
Sen kom det typ 6 tjejer xD
Efter det kom det en FLOCK med tjejer ._.
Amanda och Josefine kan man ju tilläga,Pea och Åsa flydde ;)
Efter att några dragit när timmarna blivit sena så gick jag och pea upp till killarna :D
Där Pea blev skämtet för kvällen ♥
Pea va ju så JÄVLA trött xD
Och dom skämtade hela tiden då o:
Kunde inte hålla mig för skratt men sen så stängde hon av datan och vi drog hem -.-
Väl hemma somnade jag, för jag va så JÄVLA trött <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0