Friday...Friday!...Friday ?

Idag är det då FREDAG ;)
Åh en sån underbar fredag :D
Pratade med Linn och Elizzz face to face..
Höll med Elizabeth om det med att jag va omogen som skrev på bloggen.
Och att jag sa Falska vänner man kan väll säga att jag är en hemsk person ibland :/
Vi pratade om "varför" vi bråkade och att dom hade skrivit i ett anteckningshäfte "Inspektion Chokladkaka"
Tydligen så hade dom dokumenterat allt jag gjort xD
Det va rätt roligt att höra och jag förklarade också nästan allt c:

Mina kläder har kommit också idag! :D
Paket 2/3 ;)
Hämtade ut mitt andra paket i förrigår, det jag betalat för själv och ÄVEN råkade spärra mitt kort ;)
Är jätte nöjd med tub halsduken, den snygga långärmade tröjan och det silvriga armbandet! :D
Men idag så fick jag lite mer ;)
Lägger upp några bilder xD





Tack vare bosse har jag ett sår UNDER hakan :<
Och sen ser det ut som om någon slagit mig precis brevid örat -.-
Aja måste dra ska på disco för 7:orna sen -.-
Jobbar ju ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0