As the head follows the heart sunraise

Like a jagger, I'll keep dancing until the end of the sunrise.
Inläsningsdagen är över,
gjorde klart min tröja i slöjden och övade på ringarna, igen.
Men när jag var klar med tröjan så var den...för stor.
Det ända jag tänkte på just då var "Lärarens fel!?", mätte om måtten sedan.
Det visade sig att jag gått ner väldigt mycket, i måtten.
På vissa ställen 10 cm medans runt rumpan 5 cm,
det är rätt mycket och jag har inte märkt det själv!
Blev ganska glad då!
Åke kunde ha min tröja,
var rätt sugen på att ge henne den! :D
På gymnastiken var det lite strul,
kan fortfarande inte göra framåt volt i ringar.
Men övar & över tills jag kan det! :)
Roger hade visat mig en sak man kan öva på,
då ska man springa och skjuta ifrån sedan göra en framåt,
mycket lättare.
Men man höjer lite till då och då, vem vet?
Kanske kan göra dom sen! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0