China town!

Ikväll ska jag,mamma,Anders & gudföräldrarna gå på kinaresturang! ♥
Låter smaskigt,hade faktiskt glömt bort det...
Även fast det står på shemat!
Har märkt att jag nästan aldrig går ut med mina vänner eller gör något.
Måste ändra på det!
Så när någon frågar mig om jag vill hänga på,så kommer jag säga "JA".
Om det inte är typ prov dagen innan och jag inte pluggat..eller om jag MÅSTE göra något.
Eller om jag lovat någon annan att göra något ;)
Men idag har det vart chill - INTE.
Disco,catwalk,dare utmaningar
Då gjorde jag följande:
• Snurrade 30 varv och såg ut som en fullis
○ Drack ett glas med kanel i
• Åt tre matskedar ketchup
○ Spelade teater med mina pekfingrar
• Käka ett kex och sedan vissla "bä bä vita lamm!"
○ Sjunga nationalsången
• osv osv...minns inte alla ;D
Men nu ska jag vila min fulla mage,sprängs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0