Merci for being you

God eftermiddag.
Idag fyller min ängel ett år! ♥
Liana alltså,hade tänkt åka upp till dom men det blev inte så ♥
Dels för att jag måste åka dit, sedan åka hem på kvällen eller på morgonen.
Jag har inläsningsdag (?) imorgon så har fortfarande skola, vilket betyder att jag måste gå upp 5 på morgonen!
Och jag har inte ens orkat gå upp klockan 6 nu förtiden..Så firar nog henne när jag kommer till pappa för att fira dom.
Kommer såklart ringa till pappa och säga grattis! ♥
Sjukt gammal bild ?
Och vad hände med mina dom där byxorna nu igen....

Kommentarer
Postat av: Fanny ♥

glöm inte att kolla och kommentera min skumma blogg ^^

2012-02-02 @ 17:29:59
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0