Please test me.

Godkväll, idag har jag haft super ont i kroppen!
Speciellt i mina armar,axlar, när jag tänker på det - nästan hela överdelen!
Såg dels död ut i skolan eftersom att jag inte orkade pallra mig upp ur sängen imorse..♥
Men Elizan räddade mig, hon gav mig skjus till skolan och jag kom inte sent, woop woop!
Gick inte heller på träningen idag, men jag vägde mig där, på 2 dagar har jag gått ner 1 kilo! ♥
Rätt mycket men ändå lite, fast det är bara 2 dagar och jag har inte tränat direkt..
Pluggat rätt hårt nu också, mest för skojs skull.
I början är det ett helvete, men med musiken på blir det faktiskt rätt roligt!
Börjat plugga matte nu också, insett att jag faktiskt lärt mig procent, och jag är hyfsat bra på det! ;)
Aja, slänger in en bild och ett inlägg med en UR BRA låt!
Pussinuss, eran Sarreh ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

ÄLSKAR BILDEN ! <3

2012-02-08 @ 21:37:42
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/
Postat av: Fanny

ÄLSKAR BILDEN ! <3

2012-02-08 @ 21:37:52
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0