Dag 01 - Mina drömmar.

Mina drömmar är om Anthony.
Om att vara med honom varje dag ♥
Att det bara är jag och han..
Rätt lame men jag kan drömma om honom på nätterna och vakna med ett leende på läpparna.
Jag dagdrömmer om honom..han är nog killen i mina drömmar!
Jag såg inte direkt att det var honom jag gillade i början, men när jag kollar tillbaks.
It's his smile I've been dreaming of all of those nights.
Men det finns också en annan dröm.
Den kommer inte berättas här.
Fast den handlar om en framtid ♥
En framtid där allt jag önskar går i uppfyllelse och alla jag älskar och fler finns i mitt liv!
Aja, Anthony är mina drömmar helt enkelt..måste sluta annars kommer jag babbla hela natten om honom..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0