Dag 04 - En resa jag minns.

Den jag minns är både bra och dålig.
Det var när jag åkte till USA!
Som jag älskar America!
Det var verkligen allt jag hade drömt om, tss overreacting much ?
Jag minns den för att jag blev allvarligt sjuk.
Förlamad i halva kroppen och att bli frisk var ett helvete.
Ögondroppar för att jag inte kunde blinka helt på ena sidan,örondroppar för att jag inte kunde höra så bra på ena sidan,sjukgymnastik ett tag, ett ärr som påminner dig om det varje dag.
Okej inte ett ärr, skulle hellre ha ett ärr, men jag har fortfarande dom där skadorna, bara att dom inte är lika stora som då.
Men det värsta var att jag var så sjuk, men samt så envis!
Så jag tvingade pappa att ta mig till Disney land, mina drömmars land.
Jag svimmade i mitten av allt och fick bli inlagd på sjukhuset ♥
Njöt varken av platsen eller åkturerna, inte för att jag åkte så många.
Maten var äcklig och allt omkring mig snurrade.
Det var en resa jag minns som den var igår, för det var den som var ett helvete. ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

svimmade ?

oj :/

2012-01-04 @ 22:10:38
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0