Dag 14 - Dåliga vanor.

Att vara stöddig & dryg om jag blir osäker eller känner mig liten.
Det är som att jag måste skydda mig mot allt & alla.
Att det inte FINNS någon som jag vet att jag kan rulla ihop mig bredvid och känna mig 100 % trygg.
Många vet att jag aldrig litar på någon, that's true.
Jag tror allt, om alla.
För alla har hemliga sidor, och man ska aldrig tro "Hon skulle ALDRIG göra detta.." för det är då man får sin största chock.
Alla skulle göra något för det dom bryr sig om mest, ibland även svika dom som har rätt.
Men jag litar på folk, delar ut mina hemligheter, fast det finns ingen som vet allt.
Om man inte har hemligheter, så finns det inget som kan krossa dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0