Dag 18 - Jag för ett år sedan.

Shit..jag tror inte jag har några bilder från då!
Men jag var väldigt rädd/osäker & kände mig instängd i mig själv i början.
Sjuan verkade ett helvete, så blev det också.
Skolkade ju fortfarande under det kommande månaderna och kände ingen press att gå i skolan.
Men slutade genast med det när jag började åttan.
Var väldigt nere för ett år sen, tänkte mycket på döden.
Mycket på att jag inte skulle bry mig om jag så dog idag eller om tre-60 år.
Gick på gatan,om bilen körde på mig, då var det bara ödet.
Men försökte inte ta livet av mig eller nått sånt, men det var inget bra då.
Det var då jag led som mest tror jag..


Hade långt hår då, eller iallafall längre än jag har nu.
Det var slitet,och jag skötte knappt om det.

Jag hatade min syster i 6 månader innan jag tyckte att hon var okej ♥

Men det jag minns mest var att jag alltid hade mina vänner vid min sida, det har jag nu med ♥
Och det är det enda som jag aldrig vill ska förändras ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0