Do what you can,dream about the impossible

Take those dreams and make them possible, then smash it in someones face and say "I did it,bitch"
Godmorgon alla människor.
Idag har jag plockat ner nästan alla mina grejer och möbler,samt fixat lite till i mitt rum.
Glömde att vi hade matte prov nu på måndag så har smått panik.
Anders kommer hjälpa mig plugga imorgon.
Jag kan inte stå emot mat längre, det är som ett beroende.
Skyller lite på Åke.....♥
Åke & jag vi sitter ihop på ett konstigt sätt,när hon mår bra, då är jag nere,om jag är trött så är hon pigg, om jag vaknar tidigt så försover hon sig - men det är ändå rätt skönt, för då har man ett band länkat till varandra som är så starkt att nästan inget kan bryta det ♥
Vi bråkade idag också, men det löste sig rätt snabbt, alla måste ha ett litet gräl då och då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0