Even the best fall sometimes

Även jag har känslor, vilket verkar konstigt ibland.
Jag är inte världens mest medlidande människa,den mest snällaste eller ens den som ger mest.
Är inte personen man dör för, personen som stöttar ALLA, som man ropar på hjälp efter.
Jag är bara en person,som får höra att hon är massa saker.
Är van vid dessa ord, ibland orkar jag inte ens bry mig om vad folk kallar mig.
Men när mina vänner kallar mig saker kan det svida lite..♥
Vill inte att folk ska tro massa saker om mig, men allt som händer.
Allt jag gör, allt jag gjort, allt jag KOMMER att göra.
Det är inget jag kan ändra på ♥

Kommentarer
Postat av: vän . ♥

Du är personen jag skulle dö för. ♥

2012-01-30 @ 23:10:39
URL: http://liiiindgreen.blogg.se/
Postat av: Fanny ♥

Den underbara och unika är DU ! :* ♥



2012-01-31 @ 19:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0