Every step I take, Every move I make.

I'll be missing you.

God kväll alla små gottare ut i världen! ♥
Jag har försökt hålla mig borta från datorn idag.
Vilket betyder att jag gjort massa för att få tiden att gå.
Så som att städa,duscha,platta håret,tvätta,tvätta för hand,plocka in disken,laga lunch,tvätta igen,hänga upp tvätten,stickat,broderat,pratat med Åsa på telefon och kollat på Svan Prinsessan två gånger.
Fullt upp men blev klar med allt före klockan sju och var jätte uttråkad.
Ska kolla något avsnitt och kanske logga sen.
Magen är ganska lugn idag men jag känner fortfarande att IBS:en är där.
När jag gör olika saker känns det som den är borta men sen smyger den sig upp, men inget har hänt och det är smärtfritt en så länge! ♥
Pussinuss eran Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0