Hairstyle

Tänkte bara ge ett litet tips om hur man kan locka håret! ♥
Detta tips är nog gammalt men det funkar på mitt tjocka hår jätte bra.
Jag var ny duschad sedan torkade jag håret och fönade det lite, men det var fortfarande blött på sätt och vis.
Sedan tar man och lockar håret, låter håret luft torka (för mig tog det hela natten) sedan kan man små kamma det.
Eller inte så värst mycket men det funkar, sedan om man får "Affro" fluffigt hår som jag får kan man platta över håret och spara lockarna längst ner, mina lockar höll faktiskt hela skoldagen!
Dom jag brukar göra med torrt hår & hårsprej håller inte för kylan utomhus eller över 3-4 timmar.
Men håret har formats på ett naturligt sätt så att det anpassar sig efter den lockiga modellen ♥
Fina naturliga lockar! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0