Hurricane

Dagens plåga: Träning
Dagens höjdpunkt: Kolla på "Ledgend of the seeker" och duscha ♥
Dagens lmao: När jag dammsög och mina sladdar trasslade in sig i dammsugaren och mina ben...
Dagens ord: BARA NÅGRA KVAR!
Dagens måste göra: Plugga...as always.
Dagens ängel: Åke & Mamma ♥
Dagens musik: Hurricane  remix
Dagens vill ha: Navelpiercing & en platt mage
Dagens saknade person: Barndomen
Dagens smask: Vatten...mandarin ?
Dagens råd: Ta bort alla lösa föremål innan du dammsuger..
Dagens citat: "Lev nu,idag,imorgon & föralltid ♥"
Dagens köp: Hejsan jag heter gunnar
Dagens fail: Vet faktiskt inte...
Dagens planer: Plugga...somna medans jag pluggar..
Dagens humör: Trött men glad...♥
Dagens outfit: Slöfock.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0