I'm gonna find someone like you.

I wish we had another time, an other place, but we're stuck in the moment babe ♥
God eftermiddag alla små dvärgar.
Kom nyss hem från skolan!
Den var faktiskt okej idag...började hyfsat bra med ämnena också! ♥
Titanium (Träningslåten) kom också upp, vilket jag fick damp på.
Så jag tränade lite snabbt här i hallen.
Sen förberedde jag läxpluggningen!
För jag har två prov nu den här månaden typ.
So & Matte, skit trisst men vi ska nog klarat! ♥
Gick till biblioteket och lånade en bok, "Harry Potter & Fången från Azkaban" - Mobba mig inte.
För jag vet redan att jag är en STOR HP NÖRD.
Älskar HARRY POTTER, så det är inte ens sant...
Pussinuss eran Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0