I'm on the edge of hell.

Godmorgon kära läsare.
Idag är det min kära mors födelsedag!
Och jag har panik!
Världens hemskaste unge, visste inte vad jag skulle köpa till henne så jag..
köpte inget!
Känner mig helt för jävlig över det.
Så letar igenom hela mitt rum efter något som jag kan ge henne..
Vad hon får, det får ni se...om jag hittar något.
Annars är väll allt okej, fixat mig fin för mammas fest och nu är det bara spaklet som saknas!
Ska städa klart mitt rum tills gästerna kommer, om dom kommer med min kamera också!
Det blir ingen stor fest eller nått sånt antar jag, eftersom att mamma HATAR när det är mycket folk.
Aja, önska mig lycka till då! ♥
Puss eran Sarreh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0