It's an beautiful day,but still so hard to stay.

Godmorgon!
Idag har det vart sjukt!
Onsdagar går otroligt långsamt i skolan men ändå rätt fort! :O
Det flöt på och näst sista lektionen hade vi gymnastik,men jag skulle ju till gymmet efter.
Så visste jag att jag glömt NÅGOT, det visade sig vara min handduk.
Snacka om att bilden "U MAD BRO?" kom upp i mitt huvud.
Sen tränade jag och Åke i ungefär 1-2 timmar! ♥
Var obeskrivligt trött och somnade nästan, men sen så tvingade mamma mig att göra några grejer.
"Not tired any more.." och sen åt vi mat, min aptit har ökat OTROLIGT nu under den senaste veckan!
Kanske gravidos igen ?
Iallafall, har inte pluggat heller, så ska nog plugga lite ikväll efter "Dagens.." och "Status!" sen "NANAN"
Pussinuss eran Sarreh ♥
LOL - ÅKE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0