Now it's like my head is full of...that...

What I wouldn't give to forget.
Godmorgon alla fredags mysare.
Nu är det underbara lördag.
Somnade ganska sent och planerade att sova ut hela dagen!
Men hade tv:en på så vaknade flera gånger under kvällen och somnade om lika snabbt.
Efter att jag vaknat och somnat om flera gånger antog jag att klockan var runt ett på förmiddagen.
Men egentligen var klockan kvart i nio...så min morgon blev inte som planerad.
Och jag vaknade med huvudvärk,yrsel,en tom hjärna & grumliga ögon, smått bakfull kände jag mig.
Så jag kollade på tv ett tag!
Var inte heller hungrig, men Anders & mamma hade gjort en "överrasknings" frukost åt mig! ♥
Anders hade skrivit "Ägg" på min mandarin, bara för att jag alltid tog mandariner till frukost!
Mamma gjorde en macka åt mig, jag kollade även på "Masterchef Junior" - Skämdes lite då!
Dom var runt nio-tolv år gamla, och dom kunde laga otroliga maträtter! ):
Undrar om man ska ta beställningar....Nej men avundsjuk blev man ju!
Men nu ska jag bara umgås lite sen om det går bra ska jag plugga igen.
Pussinuss eran Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0