Please don't say that your sorry.

I've heard it all befor.
Ja godmorgon alla nattugglor!
Är fortfarande vaken här nere i Järna.
Men halv sov efter att jag bäddat rent min säng med min nalle ♥
Låter barnsligt men ganska mysigt faktiskt!
Ville duscha efter Laserdomet men har inte hittat någon tid.
Så får duscha imorgon! ♥
Innan Mutanten ringer, för vi skulle kanske hänga ut imorgon, Åke på kanske ?
Vill platta håret också, så blir nog att gå upp tidigt.
För tillfället laddar jag min kamera, batteriet var lågt så det gick inte att ta bilder.
Kanske läser manualen, jag vet jag vet, haft den i 6 månader..
Zazza är också här om jag inte nämt det och hon är världens sötnos! ♥
Älskar min lilla bebis (kusin ?) och hon kommer KANSKE stanna över kvällen, hoppas hon sover inne hos mig!
Pussinuss eran Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0