SHOUT AND SCREAM.

Dagens plåga: Tyska läxförhöret.
Dagens höjdpunkt: Träningen
Dagens lmao: När jag kallade pea för Rumpestinski ♥
Dagens ord: Rumpestinski & Paul
Dagens måste göra: Fylla på vatten hos skalman, plugga
Dagens ängel: Åke som peppat mig ♥
Dagens musik: Kent - Pärlor (Once again)
Dagens vill ha: Kläder från Kan Dee Shop.
Dagens saknade person: Mamma på en viss längd ♥
Dagens smask: Choklad Pea bjöd på ♥
Dagens råd: "We learn from our misstakes"
Dagens citat: "Fall down,Get up, Move forward and slip over at the edge,take my hand, Get up,Move forward,survive ♥"
Dagens köp: Frukt,bröd,hårprudukter, WIIHOOO! ♥
Dagens fail: Slutade springa för att jag skulle klicka på STOP efter 6 min, råkade klicka när det var "05:59"
Dagens planer: Plugga,fixa håret...
Dagens humör: Maniac
Dagens outfit: OnePiece med "Pyjamas" under -MÖÖÖÖÖS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0