So listen up close, be my stereo.

Turn me up when you feel low.

Är hemma hos pappa nu!
Eller..ska åka hem snart.
Pappa blev rätt ledsen när jag sa att jag bara stannade i någon timme.
Han hade ju förväntat sig att jag stannade över natten!
Men det är inte så roligt för mig att stanna här hela natten med bara en dator och Liana.
Dom andra snackar jag inte så värst mucho med.
Fick en tröj/klänning från pappa och resten av familjen i nyårs present!
För första gången i mitt liv så kunde pappa välja något snyggt.
Tror att han fick hjälp ;)
Liana skriker nästan hela tiden efter saker och lilla pappa gör allt för att hon ska få det.
Tycker synd om honom, hans svaghet är att se oss gråta.
Om detta fortsätter kommer hon bli ännu mer bortskämd, hon kanske inte säger emot som jag gjorde.
Hoppas verkligen inte det! ♥
Sen köpte dom Pringles till mig, en vana eftersom att jag ÄLSKAR Pringles.
Det var en ny smak, Rosemarry & Olive oil - smakade HEMSKT.
Aja, ska nog åka snart, pappa min lämnar mig på stationen och sen bär det hemmåt! ♥
Pussinuss, Eran Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0