STOP AND STARE.

Dagens plåga: Träningen.
Dagens höjdpunkt: Sova igen..
Dagens lmao: När Åke log så jävla stort när det var hennes tur!
Dagens ord: Puddi Puddi.
Dagens måste göra: Plugga.
Dagens ängel: PeePee som bjöd så snällt på Tuggummi ♥
Dagens musik: Tonight Tonight - Hot Chelle Rae.
Dagens vill ha: Medlemskap i Rid eller bågskyttsklubben...
Dagens saknade person: Pappa ♥
Dagens smask: Kokosboll,SOM JAG ÄLSKAR KOKOSBOLLAR!!! ♥
Dagens råd: "Tro på dig själv, För ingen annan kan påverka dig."
Dagens citat: "Varför leva om du är förbjuden att göra allt roligt i livet ?"
Dagens köp: Ett liv.
Dagens fail: När jag sa att jag hade en apelsin hemma till Åke..som min mamma käkat upp...
Dagens planer: Plugga och läsa HP FA. c:
Dagens humör: Trött, mag attacker,lat...
Dagens outfit: Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0