STOP FUCKING WITH MY DAY.

Dagens plåga: Sjuk/huvudvärk
Dagens höjdpunkt: Att den ska försvinna..
Dagens lmao: Inget..Norbit på tv,Lammen tystnar ikväll om jag inte sover..♥
Dagens ord: Jag mår illa..
Dagens måste göra: Friskna till.
Dagens ängel: Mamma som tagit hand om mig så sött! ♥♥♥
Dagens musik: TYSTNADEN!!!
Dagens vill ha: Cola,no pain & Alvedon..
Dagens saknade person: Mr hjärncell.
Dagens smask: Cola..
Dagens råd: "Livet slår alltid tillbaks när du anar det som minst"
Dagens citat: "Live free,Die well"
Dagens köp: Skulle köpt frukt..
Dagens fail: Sov sjukt dåligt, vaknade kvart i nio..
Dagens planer: Sova, bli frisk.
Dagens humör: Trött, ont i huvudet,DON'T MESS WITH ME.
Dagens outfit: Kläder från igår som jag somnat med - "Hot stoff".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0