Tell me something I don't know, Then scream it.

Drömmar som aldrig blivit uppnådda.
Det är väll det alla drömmer om.
God afternoon.
Sitter här ännu en gång.
Pluggat rätt mycket nu, Engelska & matte (MYCKET!)
Sen har jag vart inne på facebook för typ fem minuter sen.
Inget riktigt intressant händer där heller.
Men livet är faktiskt awesome nu förtiden! ♥
Länge sen jag var riktigt nere tror jag.
Vännerna är bra,föräldrarna + plastföräldrarna är bra,läxorna går bra,hjärnan funkar bra! :D
Det enda som inte funkar är tyvärr min HÄLSA nu förtiden.
Men som alla vet, struntar jag rätt ofta i min hälsa och fortsätter ändå, det är väll min styrka.
Funderar på att fotografera när jag har pluggat klart, Enjoy ~ Le PussiNuss ♥
MIN BEBIS ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0