That I'm stuck here.

Jo detta blev inte direkt som jag väntat mig.
Anne & Peter kom aldrig.
Inte Kickis,Magnus eller någon annan hellet.
Vilket betydde att jag inte kunde ta några bilder, glömde min kamera hos Anne & Peter på nyår.
Men dom goda nyheterna är att jag hittade en present åt mamma trots allt ♥
Ett par örhängen som har kristaller på sig, fick dom av en kompis för ungefär 3-4 år sen!
Men hon blev jätte glad, för hon trodde ju att jag inte hade något åt henne, hm silly!
Sen gav jag henne 3 små örhängen som hon kan ha i det andra hålet hon har i örat.
Använder aldrig små örhängen ändå.
Det vet mina kära vänner som inte gillar min kärlek för stora örhängen eller att jag bär dom.
Min frisyr är också förstörd, inte för att jag gjort något idag.
Yes you heard me, jag har knappt rört mig idag.
SHAME ON ME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0