The status of the day.

Dagens plåga: Såklart att komma upp imorse!
Dagens höjdpunkt: Skolan började, träffa my homies!
Dagens lmao: När Coffe sa "Där är en skalbagge" och Åke blev röd i facet..
Dagens ord: Wallah.
Dagens måste göra: Plugga..
Dagens ängel: Elizan såklart! (Hon lånade ut hörlurar när jag som mest behövde det, Tack till ni andra tjejer som gjorde likadant, PUSS! :*)
Dagens musik: Get me off - Basement jaxx
Dagens vill ha: Navelpiercing SÅKLART, allt jag vill ha just nu..Laptop också då..(a)
Dagens saknade person: Linn, saknar henne sjukt!
Dagens smask: Russin ;$
Dagens råd: "Tro på dig själv, För ingen annan kan påverka dig."
Dagens citat: "En banan,två bananer, HARRY POTTER!"
Dagens köp: Köpte ju tuggummi och Läkerol ask..fast pea fick dom..och det var pea som gav mig pengarna..
Dagens fail: När jag sprang och skrek på Jossan & My sen halkade jag vid dörren..
Dagens planer: Läsa Harry Potter "Fången från Azkaban"
Dagens humör: Trött men lycklig.
Dagens outfit: WHO CARES?!

Tagen från en "Dagens status" lista :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0