Turn your heads in shock.

Är fortfarande uppe i Upplands Väsby med Hanna.
Vi drog till Väsby Centrum igår för att shoppa, mådde dåligt och fick mina anfall.
Så när jag kom hem var jag i ett döds skick.
Hittade inte heller något jag VERKLIGEN fastnade för!!
Så vi drog dit idag igen,promenaden består av ungefär 20 minuter ner dit men motion är ju nyckeln!
Först hittade jag inget heller, försökte se genom en snål mammas ögon "Behöver jag det här,kommer jag använda det här,det kanske finns något snyggare och billigare som jag kanske inte har råd med senare.."
Men jag köpte några smycken,typ ett par rock örhängen och ett par hårnålar,samt ett halsband med ett hjärtformat klock ur & ett halsband där det var ett ren huvud på, eller kanske hjort ?
Men köpte till slut även två tröjor på Gina Tricot, en affär omöjlig att hitta i Södertälje!
Har ju inte min kamera så inga bilder blir det idag,kanske imorgon då det är min kära mors födelsedag!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0